Joia trecuta si-a luat sotul telefon nou. Si nu orice telefon, ci super smecherul Motorola Milestone. Si am ajuns acasa si a inceput sa-l bijutereasca, sa afle ce stie sa faca si cat de bun e. Si a aflat ca smecherul de telefon nu putea face nimic fara un google account, statea pe internet tot timpul si i-a mancat aproape 20 usd cat avea pe cartela. Apoi a aflat ca nu putea sa sune pe nimeni. Putea doar sa primeasca telefoane, dar nu sa dea. S-a dus duminica inapoi la magazin si de-acolo i-au spus sa vorbeasca cu un tehnician de la Motorola. A vorbit cu tehnicianul si i-a spus ca acest telefon are prostul obicei sa stea pe net (ca sa-mi spuna cate grade sunt in Dubai), sa-si faca up-dates, sa-si deschida unele aplicatii de unul singur si ca trebuie sa cumparam pachet de date de la furnizorul de telefonie mobila. Solutia este sa instaleze de la service nu stiu ce alta aplicatie iar ca sa poata suna, trebuie oprit modemul intern al telefonului. Problema este ca indvidul care ni l-a vandut a "uitat" sa ne spuna ca toate astea se pot intampla. Asa ca s-a dus domnul sot inapoi la magazin, sa vorbeasca iar cu individul si cu supervarza lui si sa vada daca ne putem recupera banii (nu chiar putini) dati. Individul i-a spus ca a mai primit plangeri de genul asta de la clienti, dar a omis sa ne spuna si noua cand ne povestea ce super bunatate de telefon urma sa cumparam, si l-a sfatuit cordial pe al meu sot sa mearga la Motorola service si sa discute cu aia. Eu faceam un scandal monstru si nu plecam de acolo fara sa-mi recuperez banii.
Azi s-a dus la service si va avea telefonul inapoi in 10 zile si o sa vedem atunci cum functioneaza.
Tartă de ciocolată cu portocale
Acum o zi
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu